Συμφωνία συγχώνευσης Olympic Air - Aegean;
Πολύ κοντά σε μια συμφωνία συγχώνευσης βρίσκονται οι αεροπορικές εταιρείες Aegean και Οlympic Αir που απασχολούν σήμερα συνολικά περισσότερους από 7.500 χιλιάδες εργαζόμενους. Η κίνηση των δύο εταιρειών, εμφανίζεται και ως στρατηγικό βήμα για την ενδυνάμωση τους απέναντι στην οικονομική κρίση.
Οι δύο επιχειρηματίες ολοκληρώνουν την Τρίτη τις συναντήσεις τους με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν ανακοινώσεις.
Η εφαρμογή της θα γίνει με συγχώνευση, με την μετοχική πλειοψηφία στη νέα εταιρεία να ανήκει στην Aegean, όπως λένε οι πληροφορίες, αλλά στο όνομα να υπάρχει και η Olympic. Η λύση της συγχώνευσης έχει εφαρμοστεί και σε άλλες χώρες.
Την Πέμπτη όπως έγινε γνωστό, συναντήθηκε με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ο επιχειρηματίας Ανδρέας Βγενόπουλος, ενώ επίκειται και επίσκεψη στο υπουργείο του κ. Βασιλάκη από την Aegean.
Το πρωί της Παρασκευής στη Βουλή ο Δημήτρης Ρέππας στάθηκε στον όρο που υπήρχε στη διαδικασία αποκρατικοποίησης, ότι δεν θα μπορούσε να την μεταπωλήσει ο ιδιώτης αν δεν περνούσε διάστημα ενός χρόνου.
Λίγο νωρίτερα ο Αλέξης Τσίπρας υποστήριζε ότι οι κυβερνήσεις Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ οδήγησαν σε αυτές τις εξελίξεις.
Η εταιρεία Aegean έχει στόλο 33 αεροσκαφών, απασχολεί περίπου 2.500 εργαζομένους, εκτελεί 200 πτήσεις την ημέρα, σε 23 προορισμούς εξωτερικού και 17 εσωτερικού σε συνολικά 53 δρομολόγια.
Η εταιρεία Olympic Air έχει στόλο 30 αεροσκαφών με παραγγελία για τον επόμενο μήνα άλλων 2, απασχολεί 5.000 εργαζόμενους, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών εξυπηρέτησης εδάφους, εκτελεί 202 πτήσεις την ημέρα σε 15 προορισμούς εξωτερικού, 20 εσωτερικού και 9 άγονες γραμμές.
Οι 2 εταιρείες έχουν κοινούς προορισμούς και στην Ελλάδα, εκτός των άγονων γραμμών αλλά και στην Ευρώπη.
MEGA TV
Οι δύο επιχειρηματίες ολοκληρώνουν την Τρίτη τις συναντήσεις τους με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν ανακοινώσεις.
Η εφαρμογή της θα γίνει με συγχώνευση, με την μετοχική πλειοψηφία στη νέα εταιρεία να ανήκει στην Aegean, όπως λένε οι πληροφορίες, αλλά στο όνομα να υπάρχει και η Olympic. Η λύση της συγχώνευσης έχει εφαρμοστεί και σε άλλες χώρες.
Την Πέμπτη όπως έγινε γνωστό, συναντήθηκε με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ο επιχειρηματίας Ανδρέας Βγενόπουλος, ενώ επίκειται και επίσκεψη στο υπουργείο του κ. Βασιλάκη από την Aegean.
Το πρωί της Παρασκευής στη Βουλή ο Δημήτρης Ρέππας στάθηκε στον όρο που υπήρχε στη διαδικασία αποκρατικοποίησης, ότι δεν θα μπορούσε να την μεταπωλήσει ο ιδιώτης αν δεν περνούσε διάστημα ενός χρόνου.
Λίγο νωρίτερα ο Αλέξης Τσίπρας υποστήριζε ότι οι κυβερνήσεις Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ οδήγησαν σε αυτές τις εξελίξεις.
Η εταιρεία Aegean έχει στόλο 33 αεροσκαφών, απασχολεί περίπου 2.500 εργαζομένους, εκτελεί 200 πτήσεις την ημέρα, σε 23 προορισμούς εξωτερικού και 17 εσωτερικού σε συνολικά 53 δρομολόγια.
Η εταιρεία Olympic Air έχει στόλο 30 αεροσκαφών με παραγγελία για τον επόμενο μήνα άλλων 2, απασχολεί 5.000 εργαζόμενους, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών εξυπηρέτησης εδάφους, εκτελεί 202 πτήσεις την ημέρα σε 15 προορισμούς εξωτερικού, 20 εσωτερικού και 9 άγονες γραμμές.
Οι 2 εταιρείες έχουν κοινούς προορισμούς και στην Ελλάδα, εκτός των άγονων γραμμών αλλά και στην Ευρώπη.



![Πλαίσιο κειμένου: «Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ»
Θύματα και Απώλειες Ελλάδος
Νεκροί πολέμου 1940-41 13.327
Εκτελεσμένοι (σε ολόκληρη την Ελλάδα) 56.225
Θανόντες όμηροι (στα γερμανικά στρατόπεδα) 105.000
Νεκροί από βομβαρδισμούς 7.120
Νεκροί σε μάχες της Εθνικής Αντίστασης
(σύμφωνα με γερμανικά στοιχεία) 20.650
Νεκροί στη Μέση Ανατολή 1.100
Απώλειες Εμπορικού Ναυτικού 3.500
Σύνολο 206.922
Νεκροί από πείνα & σχετικές ασθένειες 600.000
[σ.σ. ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 806.922]
Απώλειες από υπογεννητικότητα 300.000
Σύνολο απωλειών 1.106.922
Στοιχεία από το βιβλίο «Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ», Αθήνα 2006, Εθνικό Συμβούλιο για τη διεκδίκηση των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα](http://www.noiazomai.net/epanorthoseis.files/image006.gif)



Η Google λοιπόν, συνεχίζοντας το ίδιο μοτίβο, κρίνοντας προφανώς ότι οι εταιρείες που εμπλέκονται στην εξέλιξη του Διαδικτύου και στην χρηστικότητά του κάπου έχουν «πελαγώσει», αποφάσισε να κάνει την αρχή, για λόγους τεστ όπως δηλώνει και η ίδια, προσφέροντας στην Αμερική και αρχικά σε 50.000 έως 500.000 πολίτες, γραμμές σύνδεσης με το Internet τεχνολογίας Fiber-To-The-Home (FTTH – οπτικές ίνες) ταχύτητας του 1Gbit ανά δευτερόλεπτο! Για να καταλάβουμε καλύτερα το νουμεράκι, 1Gbit = 1000Mbit ήτοι πάρα πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα με τις γραμμές των (θεωρητικών) 24Mbit της χώρας μας. Με μια γραμμή του 1Gbit / s (ή αλλιώς θεωρητικά 125MByte /s) ένας χρήστης μπορεί (νόμιμα) να κατεβάσει μια ταινία μεγέθους 1GB σε χρόνο μόλις 10 δευτερολέπτων.






Το ρεκόρ ύψους κατέχει εδώ και πάνω από μισό αιώνα ο Αμερικανός Τζόσεφ Κίτινγκερ, σήμερα σμήναρχος εν αποστρατεία, ο οποίος το 1960 πήδηξε από αερόστατο σε ύψος 31.330 μέτρων φορώντας στολή παρόμοια με αυτές των αστροναυτών (ένθετη αριστερά).Το κατόρθωμά του θεωρείται μάλιστα πως ήταν το πρώτο βήμα για την πρώτη αμερικανική επανδρωμένη αποστολή στο Διάστημα.
H BitTorrent Inc., η εταιρεία που δημιούργησε το πρωτόκολλο BitTorrent, αλλά και το ομώνυμο πρόγραμμα, ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε το δημοφιλές πρόγραμμα μTorrent, αναγνωρίζοντας τις "αρετές του καλογραμμένου κώδικά του και της σθεναρής κοινότητας χρηστών του". Η εταιρεία σκοπεύει να συνενώσει το ακαταμάχητο -όπως το χαρακτηρίζει- user interface του μTorrent με την εμπειρία της BitTorrent σε πρωτόκολλα δικτύου για να δημιουργήσει τον καλύτερο BitTorrent client.











