Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Παραλίγο τραγωδία στο παρκέ !!!!! Δάφνης - ΑΓΟΡ (+video)


http://imagecache2.allposters.com/images/pic/PTGPOD/325130~Basketball-Going-Into-Hoop-Posters.jpg
Ο 35χρονος σέντερ της κρητικής ομάδας, Κώστας Πασχάλης, παραδέχθηκε πως
«Δεν είχα σκοπό να του κάνω κακό. Ήθελα να του κάνω ένα δυνατό φάουλ, αλλά όχι και να τον στείλω στο νοσοκομείο. Δεν είμαι δολοφόνος».


Ψυχολογικά ράκος είναι ο Κώστας Πασχάλης. Ο σέντερ του Ρεθύμνου ήταν αυτός που χτύπησε τον Φώτη Βασιλόπουλο και με δηλώσεις τους στο Superbasket.gr θέλησε να ξεκαθαρίσει πως δεν ήταν σκοπός του να κάνει κακό στον γκαρντ της Δάφνης.

«Δεν είμαι δολοφόνος» τόνισε χαρακτηριστικά με φωνή τρεμάμενη, μη μπορώντας ακόμη να πιστέψει αυτό που έχει συμβεί. Στις ώρες που έχουν μεσολαβήσει από το ατυχές συμβάν, ο έμπειρος σέντερ έχει διαβάσει και ακούσει πάρα πολλά. «Διάβασα και άκουσα πολλά αυτές τις ώρες. Θέλω να ξεκαθαρίσω πως δεν είμαι δολοφόνος. Δεν είχα σκοπό να του κάνω κακό. Ήθελα να του κάνω ένα δυνατό φάουλ, αλλά όχι και να τον στείλω στο νοσοκομείο. Είμαστε επαγγελματίες και πάνω απ'όλα αθλητές. Ό,τι και αν έγινε μέσα στο ματς, δεν έπρεπε να αντιδράσω έτσι. Είμαι πραγματικά χάλια. Θέλω να ζητήσω για μια ακόμη φορά συγγνώμη απ' όλους. Πρώτα απ' όλους από τον Φώτη, την οικογένεια του, αλλά και τους ανθρώπους της Δάφνης. Ήταν μαλ...ια μου αυτό που έκανα».

Στη συνέχεια, ο 35χρονος σέντερ μας αποκάλυψε πως «πρόθεση μου ήταν να πάω αμέσως στο νοσοκομείο για να βρεθώ στο πλάι του. Αλλά μου είπαν πως είχε μαζευτεί αρκετός κόσμος εκεί και καλύτερα θα ήταν να μην πήγαινα. Σίγουρα, όμως, θα πάω τις επόμενες ημέρες να τον δώ». Από τον τόνο της φωνής του ήταν εύκολο να καταλάβει κανείς πως ο Έλληνας σέντερ ήταν σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση. «Προσεύχομαι το παιδί να γίνει καλά και να μην έχει κανένα επιπλέον πρόβλημα μετά από αυτό που έγινε. Αυτό που ήθελα ήταν να του κάνω ένα δυνατό φάουλ και τίποτα άλλο. Δεν ήθελα να τον χτυπήσω. Δεν είμαι δολοφόνος. Ο Φώτης είχε την αντίθετη φορά με εμένα, ήρθε προς τη μεριά μου, εγώ πήγα προς τη δική του με αρκετή δύναμη και έγινε το κακό. Ήταν η κακιά στιγμή. Ειλικρινά, δεν ήθελα να του κάνω κακό. Θα ήμουν πραγματικά πολύ μαλ...ας αν ήθελα να του κάνω κακό. Δεν θέλω, όμως, να ακούω υπερβολές, δεν είμαι δολοφόνος».

Ο Κώστας Πασχάλης παραδέχθηκε πως «αυτό που έκανα είναι σίγουρα επιλήψιμο, αλλά αυτό που προέχει αυτή τη στιγμή είναι να γίνει καλά ο Φώτης. Μόνο αυτό θέλω, να γίνει καλά ο Φώτης. Δεν ξέρετε πόσο άσχημα νιώθω.. Φέρθηκα ηλίθια, ήταν μια πολύ κακή αντίδραση, ό,τι και να πει ο κόσμος έχει απόλυτο δίκιο. Ζητώ συγνώμη πρώτα απ' τον Φώτη και όσους είδαν αυτό το γεγονός. Υπήρχε μια αψιμαχία στο παιχνίδι, ειπώθηκαν κάποια λόγια και εγώ από βλακεία μου ξεπέρασα τα όρια και έκανα ένα σκληρό φάουλ. Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να τον χτυπήσω τόσο άσχημα», τόνισε καταλήγοντας ο 35χρονος σέντερ.
www.sport24.gr

Related Posts with Thumbnails