Σταματά η συνεργασία του Facebook με τη Microsoft σε διαφημιστικό επίπεδο καθώς το Facebook αποφάσισε να λάβει το ίδιο τον έλεγχο του διαφημιστικού χώρου στο site.
Μέχρι σήμερα η Microsoft έχει αποκλειστική συνεργασία με το Facebook στο κομμάτι της αναζήτησης αλλά και στη διάθεση του διαφημιστικού χώρου του μεγαλύτερου ηλεκτρονικού κοινωνικού δικτύου.
Η Microsoft θα συνεχίσει να διαθέτει διαφημιστικό χώρο για το Facebook ενώ τώρα το Facebook αναλαμβάνει τις ευθύνες του για να βρει έσοδα.
Παρά την τεράστια επιτυχία και την αναγνωρισιμότητα τα έσοδά του παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα.
Η ομάδα του Facebook προσπαθεί να επικεντρωθεί τώρα στην ρευστοποίηση της επιτυχίας, γεγονός που σημαίνει ότι θα δούμε αρκετές διαφημίσεις στο νέο Facebook που ήδη λανσάρεται στους χρήστες.
Η Microsoft συνεχίζει να είναι μέτοχος στο Facebook καθώς επένδυσε το 2007 240 εκατομμύρια δολάρια για το 1.6% του site.
http://new.e-go.gr/tech/article.asp?catid=7386&subid=2&pubid=7204281